-
Vendita Calda Serie DMD Scala di Laboratoriu 2L ~ 20L Distillazione à Corta Via in Vetru
A Distillazione à Corta Via hè una tecnica di distillazione chì implica u distillatu chì viaghja una corta distanza. Hè un metudu di separazione di miscele basatu annantu à e differenze in e so volatilità in una mistura liquida bollente sottu pressione ridutta. Mentre a mistura di campione da purificà hè riscaldata, i so vapori si alzanu una corta distanza in un condensatore verticale induve sò raffreddati da l'acqua. Sta tecnica hè aduprata per i cumposti chì sò instabili à alte temperature perchè permette di aduprà una temperatura di ebullizione più bassa.
-
Attrezzatura di Distillazione Moleculare cù Film Pulitu da Vetru
Distillazione molecularehè una tecnulugia speciale di separazione liquidu-liquidu, chì hè diversa da a distillazione tradiziunale chì si basa nantu à u principiu di a separazione di a differenza di u puntu di ebullizione. Questu hè un prucessu di distillazione è purificazione di materiale sensibile à u calore o di materiale à altu puntu di ebullizione utilizendu a differenza in u percorsu liberu di u muvimentu moleculare sottu altu vacuum. Principalmente adupratu in chimica, farmaceutica, petrolchimica, spezie, plastica è petroliu è altri campi industriali.
U materiale hè trasferitu da u vasu d'alimentazione à l'evaporatore principale cù camicia di distillazione. Attraversu a rotazione di u rotore è u riscaldamentu cuntinuu, u liquidu di u materiale hè raschiatu in una pellicola liquida estremamente fina è turbulenta, è spintu versu u bassu in forma di spirale. In u prucessu di discesa, u materiale più ligeru (cù un puntu d'ebullizione bassu) in u liquidu di u materiale cumencia à vaporizà, si move versu u condensatore internu è diventa liquidu chì scorre versu u matrazzu ricevente di a fase leggera. I materiali più pesanti (cum'è a clorofilla, i sali, i zuccheri, a cera, ecc.) ùn evaporanu micca, invece, scorrenu longu a parete interna di l'evaporatore principale in u matrazzu ricevente di a fase pesante.
-
Unità di distillazione moleculare à percorsu cortu in acciaio inox d'alta qualità
A Distillazione Moleculare à Corta Via hè una tecnulugia speciale di separazione liquidu-liquidu, chì hè diversa da a distillazione tradiziunale per principiu di differenza di puntu d'ebullizione, ma per via di u muvimentu moleculare di sustanzi diversi di a differenza media di via libera per ottene a separazione. Cusì, in tuttu u prucessu di distillazione, u materiale mantene a so natura è separa solu e molecule di pesu differente.
Quandu u materiale hè alimentatu in u Sistema di Distillazione Moleculare à Corta Via di Film Pulitu, per via di a rotazione di u rotore, i panni formanu un film assai finu nantu à u muru di u distillatore. E molecule più chjuche scapperanu è saranu prima catturate da u condensatore internu, è si raccoglieranu cum'è Fase Più Ligera (Prodotti). Mentre e molecule più grande scorrenu longu u muru di u distillatore, è si raccoglieranu cum'è Fase Più Pesante, chì hè ancu cunnisciuta cum'è Residuu.
