banner_di_pagina

Nutizie

Pudete liofilizà u mele

Can YouFsguttàDry Homu

Piombu (riassuntu) 

Cù a crescita di a dumanda d'ingredienti naturali, minimamente trasfurmati, chì mantenenu a so funziunalità, BOTH hà cumpletatu un esperimentu di mele liofilizatu nantu à a nostra piattaforma di liofilizazione à vuoto. Cuntrullendu a basa di solidi/acqua, e temperature di scaffale è di u pruduttu, è u vuoto di a camera, avemu pruduttu furmati croccanti o in polvere cù alta reidratazione, sapore pulitu è ​​forte stabilità, cù dati tracciabili in tuttu.

Fase 1 — Pretrattamentu è Baseline di Solidi/Acqua (Esperienza)

Filtrazione è chiarificazione: Eliminate e particelle / detriti mantenendu intattu u prufilu naturale di u mele.

Trasportatore o diluzione opzionale: Per lotti assai viscosi, una piccula percentuale di trasportatore (per esempiu, maltodestrina) o una diluzione cuntrullata pò migliurà u trasferimentu di massa è a porosità.

Registrazione di basa: Registrate i solidi è l'umidità cù un analizzatore calibratu (l'umidità tipica di u mele cummerciale spessu si trova intornu à a percentuale alta di l'adolescenza). Quessi valori alimentanu u disignu di a curva di u prugramma - rampa di scaffale è obiettivi di vacuum - per assicurà a ripetibilità è a tracciabilità in tutte e corse.

Attrezzatura cunsigliata: liofilizzatori à vuoto di laburatoriu LFD per u sviluppu di DoE/metodu, prove di gestione di a viscosità è registrazione completa di dati.

Pudete liofilizà u mele 1

Fase 2 — Prugramma è Monitoraghju in Tempu Reale (Competenza)

 Facemu un prugramma in trè tappe, cù registrazione di dati: Congelamentu → Asciugatura primaria (sublimazione) → Asciugatura secundaria (desorbimentu).

 Cunghjelazione: Finu à ≈ −35 à −40 °C per immobilizà a matrice è stabilizà a struttura.

 Asciugatura primaria: ~10⁻³ mbar sottu vuoto cù rampa di temperatura di scaffale cuntrullata per rimuovere l'acqua libera / volatili mantenendu a temperatura di u pruduttu sottu à a temperatura critica (Tc) per impedisce u collassu o l'appiccicosità.

 Asciugatura secundaria: Riscaldamentu graduale per rimuovere l'acqua ligata, cù cum'è obiettivo ≤ 2%-4% di umidità finale secondu u furmatu previstu (schegge croccanti, granuli o polvere) è l'imballu.

 Scalatura è pruduzzione:

Liofilizzatori pilota PFD — scal-up cù matrici viscose è ottimizazione di i purtatori

Liofilizzatori di pruduzzione BTFD/BSFD — CIP/SIP, automatizazione, altu rendimentu per furmati alimentari è nutrizionali

• Liofilizzatori asettici BBFT cù tappi — per ambienti asettici di stile biofarmaceuticu o SKU speciali

RFD/HFD/SFD/DFD liofilizatori domestici - per educazione, dimostrazioni è creazione di cuntenutu

 Fase 3 - Scaricamentu è Verificazione di a Qualità (Autorità)

 Riscaldamentu in camera: Rampa lenta per evità a condensazione è l'assorbimentu di umidità.

 Punti finali di qualità:

 Umidità finale: tipicamente 2%–4% (dipende da u furmatu)

 Reidratazione: dissoluzione rapida o reidratazione rapida cù una sensazione in bocca pulita

 Sapore è aroma: note caratteristiche di mele, bassu impattu termicu

 Scelte di texture: frammenti croccanti, granuli o polveri fluide per mischjà / rivestire

 Micro limiti: testati secondu i standard interni cù registri di ritenzione è stabilità

 Imballaggio è conservazione: Lavaggio cù azotu è/o essiccante cù imballaggi di barriera; conservare à temperatura ambiente in un ambiente seccu è prutettu da a luce per mantene a croccantezza è impedisce l'agglomerazione.

Pudete liofilizà u mele 2

Benefici di u mele liofilizatu (Affidabilità)

 Conservazione à bassa temperatura: A sublimazione minimizza a degradazione termica è aiuta à priservà i cumposti aromatichi volatili.

 Formati stabili à scaffale: A bassa umidità residuale sustene a stabilità ambientale, u dosaggio convenientu è e formulazioni cù etichetta pulita.

 Reidratazione/dissoluzione: A struttura porosa permette una rapida ricostituzione in e bevande o una rapida dispersione in e miscele secche.

 Manipolazione è logistica: Trasfurmà u mele viscosu in un furmatu croccante o in polvere migliora a manipolazione, a precisione di dosaggio è u trasportu.

Pudete liofilizà u mele 3

Prospettive di u mercatu: pila d'equipaggiamenti + resilienza energetica

 L'ingredienti liofilizzati si stanu sviluppendu in applicazioni alimentari, nutrizionali è specializate. ENTRAMBI si differenzianu cù una pila cumpleta di apparecchiature - LFD (lab) → PFD (pilota) → BTFD/BSFD (pruduzzione) / BBFT (asetticu), più RFD/HFD/SFD/DFD (casa) - è una Soluzione di Resilienza Energetica:

 LiofilizzatoreSoluzione di almacenamiento di energiaIntegrendu u fotovoltaicu solare + u almacenamentu di batterie + EMS (sistema di gestione di l'energia), BOTH permette una putenza coordinata multi-energia per un funziunamentu ininterrottu in cundizioni di volatilità di a rete, ottimizendu à tempu a rimozione di kWh/kg d'acqua è u costu tutale di pruprietà.

 Grazie per avè lettu a nostra ultima aghjurnazione. Sè avete bisognu di più infurmazioni o avete qualchì quistione, ùn esitate micca àcuntatta ciA nostra squadra hè quì per furnisce sustegnu è assistenza.

 

RFD/HFD/SFD/DFD:https://www.bothsh.com/both-sfd-series-1kg-100kg-lyophilizer-vacuum-automatic-fruitvegetablesliquidherbpet-food-freeze-dryer-machine-product/

Liofilizzatori pilota PFD::https://www.bothsh.com/pilot-scale-vacuum-freeze-dryerproduct-description-product/

Liofilizzatori di pruduzzione BTFD/BSFD::https://www.bothsh.com/in-situ-vacuum-freeze-dryer-product/

cuntatta ci::https://www.bothsh.com/contact-us/

Soluzione di almacenamiento di energia::https://www.bothsh.com/freeze-dryer-energy-storage-solution-product/

 


Data di publicazione: 18 di nuvembre di u 2025