In i campi di a biofarmaceutica è di a ricerca scientifica, a rimuzione di i solventi è a cuncentrazione di i materiali sò passi cruciali in i prucessi sperimentali è di pruduzzione. I metudi tradiziunali cum'è l'evaporazione è a centrifugazione soffrenu spessu di inefficienze, perdita di ingredienti attivi è rimuzione incompleta di i solventi. I liofilizzatori di laburatoriu, cù i so vantaghji unichi di bassa temperatura è bassa pressione, sò emersi cum'è strumenti assai efficaci per questi prucessi. Frà elli,Liofilizzatori "ENTRAMBI"sò à l'avanguardia di u sviluppu di sta tecnulugia.

A scienza daretu à a liofilizazione: Disidratazione à bassa temperatura
A liofilizzatore di laboratorioottene a rimuzione di u solvente è a cuncentrazione di u materiale attraversu trè tappe chjave:
Fase di precongelazione:U materiale chì cuntene sulventi hè congelatu rapidamente à temperature chì varianu da -40 ° C à -80 ° C, furmendu cristalli di ghiaccio solidi.
Asciugatura primaria (Sublimazione):Sottu à un ambiente di vacuum (tipicamente sottu à 10 Pa), i cristalli di ghiaccio si sublimanu direttamente in vapore acqueo, eliminendu più di u 90% di u solvente.
Asciugatura Secundaria (Desorbimentu):Un ligeru aumentu di temperatura (20-40 °C) facilita a desorbzione cumpleta di l'acqua ligata, risultendu in un cuntenutu d'umidità finale di 1%-5%.
Stu prucessu elimina i danni à alta temperatura à e sustanze sensibili à u calore, priservendu a struttura moleculare di e proteine, di l'enzimi è di e vitamine. Inoltre, crea una struttura porosa chì facilita una reidratazione faciule o l'applicazione diretta.
Vantaghji principali di i liofilizzatori di laboratorio
In paragone cù l'attrezzatura à scala industriale, i liofilizatori di laburatoriu offrenu un cuntrollu di precisione superiore è vantaghji di trasfurmazione in picculi lotti:
Cuntrollu precisu di a temperatura:U mudellu di liofilizzatore "ENTRAMBI"ZLGJ-12, per esempiu, utilizza a tecnulugia di raffreddamentu di u compressore impurtata, righjunghjendu temperature di trappula finu à -80°C per assicurà una congelazione rapida.
Gestione Intelligente di u Vacuum:Sensori d'alta precisione monitoranu continuamente i livelli di vuoto (≤5Pa), cù meccanismi di prutezzione integrati per impedisce a ritenzione di solventi.
Riscaldamentu à gradiente per a cuncentrazione:Equipati di riscaldamentu di scaffali programmabile (cum'è a tecnulugia di cuntrollu PLD di l'asciugatrice liofilizzata "BOTH"), sti sistemi permettenu curve di temperatura persunalizate per diversi materiali, ottimizendu a cuncentrazione.
Per esempiu, in un esperimentu di laburatoriu biologicu chì implicava a liofilizazione di l'anticorpi, i metudi tradiziunali di evaporazione anu purtatu à l'aggregazione è a disattivazione di e proteine. In cuntrastu, a liofilizazione à basse temperature hà cunservatu più di u 95% di l'attività di l'anticorpi, cù a polvere risultante più stabile per a conservazione à longu andà.
Cum'è una sucietà specializata in apparecchiature di liofilizazione domestica da 17 anni, i liofilizzatori "BOTH" anu migliuratu l'efficienza di rimozione di solventi attraversu l'innuvazione tecnologica cuntinua.
1. Sistema di Tracciabilità di Dati di Prucessu Completu
U liofilizzatore di laburatoriu "BOTH" hè dotatu di un schermu tattile a culori è di un modulu di almacenamentu di dati (capace di almacenà finu à 100.000 registrazioni). Fornisce curve di temperatura-vuoto in tempu reale, chì permettenu à i circadori di determinà precisamente u puntu finale di a sublimazione di u solvente, impedendu l'eccessiva asciugatura o prublemi di solvente residuale.
2. Meccanismi multipli di prutezzione di sicurezza
Bloccu automaticu di a pompa à vuoto se a temperatura di u sifone hè superiore à -50 °C per impedisce danni da refluxu.
Allarmi sonori è luminosi cù attivazione automatica di a prutezzione in casu di guastu di u vuoto o fluttuazioni anormali di temperatura.
L'alimentatore UPS opzionale mantene u funziunamentu di u sistema di cuntrollu per 20 minuti durante l'interruzioni di corrente, assicurendu a continuità sperimentale.
3. Espansione di e funzioni modulari
Cù un sistema opzionale d'iniezione di gas di ripressurizazione automatica, i gas inerti cum'è l'azotu ponu esse introdutti in a camera di asciugatura per impedisce e reazioni d'ossidazione durante a cuncentrazione di solventi sensibili à l'ossigenu (per esempiu, etanolu). A camera, fatta d'acciaio inox igienicu cù un design di trappula senza serpentina, elimina i risichi di contaminazione incrociata.
I liofilizatori di laburatoriu sò evoluti da simplici dispositivi di disidratazione in piattaforme sofisticate di cuntrollu di prucessu. I "ENTRAMBI"ZLGJserie, grazia à u so cuncepimentu intelligente è mudulare, ùn solu migliora l'efficienza di rimuzione di i solventi, ma permette ancu u monitoraghju in tempu reale è l'ottimisazione di u prucessu di cuncentrazione. Per i circadori chì priorizanu a precisione sperimentale è i risultati stabili, sti dispusitivi stanu diventendu un "assistente di prucessu standardizatu" indispensabile in i laboratori.
Data di publicazione: 13 di marzu di u 2025