I fiori cunservati, cunnisciuti ancu cum'è fiori freschi o eco-fiori, sò qualchì volta chjamati "fiori eterni". Sò fatti da fiori freschi tagliati cum'è rose, garofani, orchidee è ortensie, trasfurmati per liofilizazione per diventà fiori secchi. I fiori cunservati mantenenu u culore, a forma è a struttura di i fiori freschi, cù culori ricchi è usi versatili. Puderanu durà almenu trè anni è sò ideali per u disignu floreale, a decorazione di a casa è eventi speciali cum'è un pruduttu floreale di altu valore.
Ⅰ. Prucessu di pruduzzione di fiori cunservati
1. Pretrattamentu:
Cuminciate per sceglie fiori freschi è sani, cum'è e rose cù una percentuale di fioritura di circa l'80%. I fiori devenu esse ben furmati, cù petali spessi è vibranti, steli forti è culori vividi. Prima di congelalli, eseguite un trattamentu di prutezzione di u culore immergendu i fiori in una soluzione di acidu tartaricu à u 10% per 10 minuti. Eliminateli è asciugateli delicatamente, poi preparateli per a precongelazione.
2. Precongelazione:
In a fase iniziale di sperimentazione, avemu seguitu e linee guida di u liofilizzatore, chì richiedenu chì u materiale sia cumpletamente congelatu per assicurà una liofilizzazione efficace. In generale, a precongelazione dura circa quattru ore. Inizialmente, avemu fattu funziunà u compressore per quattru ore, truvendu chì u materiale hà righjuntu sottu à -40 ° C, ben sottu à a temperatura eutettica di e rose.
In i testi successivi, avemu aghjustatu a temperatura appena sottu à a temperatura eutettica di e rose di 5-10 °C, dopu l'avemu mantenuta quì per 1-2 ore per solidificà u materiale prima di inizià u prucessu di asciugatura. A precongelazione deve mantene una temperatura finale 5-10 °C sottu à a temperatura eutettica. Per determinà a temperatura eutettica, i metudi includenu a rilevazione di resistenza, a calorimetria differenziale à scansione è a microscopia à bassa temperatura. Avemu utilizatu a rilevazione di resistenza.
In a rilevazione di resistenza, quandu a temperatura di u fiore scende à u puntu di congelazione, i cristalli di ghiaccio cumincianu à furmà si. Mentre a temperatura diminuisce ulteriormente, si formanu più cristalli di ghiaccio. Quandu tutta l'umidità in u fiore si congela, a resistenza aumenta di colpu finu à quasi l'infinitu. Sta temperatura marca u puntu eutecticu per e rose.
In l'esperimentu, dui elettrodi di rame sò stati inseriti in i petali di rosa à a listessa prufundità è posti in a trappula di fretu di u liofilizzatore. A resistenza hà cuminciatu à cresce pianu pianu, dopu rapidamente trà -9 °C è -14 °C, righjunghjendu quasi l'infinitu. Cusì, a temperatura eutettica per e rose hè trà -9 °C è -14 °C.
3. Asciugatura:
L'asciugatura per sublimazione hè a tappa più longa di u prucessu di liofilizazione sottu vuoto. Implica un trasferimentu simultaneu di calore è di massa. In questu prucessu, u nostru liofilizzatore usa un sistema di scaffali di riscaldamentu multistratu, cù u calore trasferitu principalmente per conduzione.
Dopu chì e rose sò cumpletamente congelate, accendete a pompa à vuoto per ghjunghje à u livellu di vuoto preimpostatu in a camera di asciugatura. Dopu, attivate a funzione di riscaldamentu per cumincià à asciugà u materiale. Una volta chì l'asciugatura hè cumpleta, apre a valvula di scaricu, spegne a pompa à vuoto è u compressore, cacciate u pruduttu seccu è sigillatelu per a cunservazione.
Ⅱ. Metodi di fabricazione di fiori cunservati
1. Metudu di immersione in soluzione chimica:
Questu implica l'usu di agenti liquidi per rimpiazzà è mantene l'umidità in i fiori. Tuttavia, à alte temperature, pò causà perdite, muffa o sbiadimentu.
2. Metudu di asciugatura à l'aria naturale:
Questu elimina l'umidità per circulazione di l'aria, un metudu originale è simplice. Ci vole assai tempu, hè adattatu per e piante cù assai fibre, pocu cuntenutu d'acqua, picculi fiori è steli corti.
3. Metudu di liofilizazione sottu vuoto:
Stu metudu usa un liofilizzatore per congelà è poi sublimà l'umidità di u fiore in un ambiente di vuoto. I fiori trattati cù stu metudu mantenenu a so forma è u so culore, sò faciuli da cunservà è ponu reidratà mantenendu e so proprietà biochimiche originali.
Ⅲ. Caratteristiche di i fiori cunservati
1. Fattu da fiori veri, sicuru è micca tossicu:
I fiori cunservati sò creati da fiori naturali aduprendu prucessi d'alta tecnulugia, cumbinendu a longevità di i fiori artificiali cù e qualità vibranti è sicure di i fiori veri. À u cuntrariu di i fiori secchi, i fiori cunservati cunservanu u tissutu naturale di a pianta, u cuntenutu d'acqua è u culore.
2. Culori ricchi, varietà uniche:
I fiori cunservati offrenu una larga gamma di culori, cumprese tonalità chì ùn si trovanu micca in natura. E varietà populari includenu e Rose Blu, è ancu varietà sviluppate di recente cum'è rose, ortensie, gigli di calla, garofani, orchidee, gigli è u respiru di u zitellu.
3. Freschezza di longa durata:
I fiori cunservati ponu durà per anni, rimanendu freschi in tutte e stagioni. A durata di cunservazione varieghja secondu a tecnica, cù a tecnulugia cinese chì permette a cunservazione per 3-5 anni, è a tecnulugia glubale avanzata chì permette finu à 10 anni.
4. Nisuna irrigazione o cura necessaria:
I fiori cunservati sò faciuli da mantene, ùn necessitanu micca annaffiature o cure particulari.
5. Senza allergeni, senza polline:
Sti fiori ùn cuntenenu micca polline, ciò chì li rende adatti per e persone cun allergie à u polline.
Sè vo site interessatu à u nostruLiofilizzatoreo avete qualchì quistione, per piacè sentitevi liberi dicuntatta ciCum'è fabricatore prufessiunale di liofilizzatori, offremu una larga gamma di specifiche, cumpresi mudelli per a casa, u laburatoriu, u pilotu è a pruduzzione. Sia chì avete bisognu di apparecchiature domestiche o di grandi apparecchiature industriali, pudemu furniscevi prudutti è servizii di a migliore qualità.
Data di publicazione: 20 di nuvembre di u 2024
