banner_di_pagina

Nutizie

Precauzioni per l'installazione di un reattore à alta pressione

Reattori à alta pressionesò equipaghji di reazione cruciali in a pruduzzione chimica. Durante i prucessi chimichi, furniscenu u spaziu è e cundizioni di reazione necessarie. Hè impurtante fà attenzione à i seguenti punti durante l'installazione di un reattore à alta pressione prima di l'usu:

1.Installazione è sigillatura di u coperchio di u reattore
Sè u corpu è u coperchio di u reattore utilizanu un metudu di sigillatura di cuntattu di linea di superficia cònica è arcuata, i bulloni principali devenu esse serrati per assicurà una bona sigillatura. Tuttavia, quandu si stringenu i bulloni principali, a coppia ùn deve micca superà 80-120 NM per impedisce danni à a superficia di sigillatura è usura eccessiva. Una cura particulare deve esse presa per prutege e superfici di sigillatura. Durante l'installazione di u coperchio di u reattore, deve esse abbassatu lentamente per impedisce qualsiasi impattu trà e superfici di sigillatura di u coperchio è di u corpu, chì puderia dannighjà a sigillatura. Quandu si stringenu i dadi principali, devenu esse serrati in un prucessu simmetricu in più tappe, aumentendu gradualmente a forza per assicurà un bon effettu di sigillatura.

2.Cunnessione di dadi di bloccaggio
Quandu si cunnettenu i dadi di bloccaggio, solu i dadi di bloccaggio stessi devenu esse girati, è e duie superfici d'arcu ùn devenu micca girà l'una in relazione à l'altra. Tutte e parti di cunnessione filettate devenu esse rivestite d'oliu o di grafite mischiata cù oliu durante u montaggio per impedisce u grippaggio.

Precauzioni per l'installazione di un reattore à alta pressione

3.Usu di Valve
E valvole à agulla utilizanu guarnizioni di linea, è basta una ligera rotazione di l'agulla di a valvula per cumpressà a superficia di tenuta per una tenuta efficace. U stringhje eccessivu hè strettamente pruibitu perchè pò dannà a superficia di tenuta.

4.Cuntrollore di Reattore à Alta Pressione
U controller deve esse piazzatu pianu nantu à a piattaforma operativa. A so temperatura di l'ambiente di travagliu deve esse trà 10 °C è 40 °C, cù una umidità relativa inferiore à 85%. Hè impurtante assicurassi chì ùn ci sia micca polvere conduttiva o gas corrosivi in ​​l'ambiente circundante.

5.Verificazione di i cuntatti fissi
Prima di l'usu, verificate se e parti mobili è i cuntatti fissi nantu à i pannelli frontali è posteriori sò in bonu statu. U coperchiu superiore deve esse amovibile per verificà se ci sò allentamenti in i connettori è se ci sò danni o ruggine causati da un trasportu o un almacenamentu impropri.

6.Cunnessione di cablaggio
Assicuratevi chì tutti i fili sianu cunnessi currettamente, cumpresi l'alimentatore, i fili di u controller à u fornu di u reattore, i fili di u mutore, è i sensori di temperatura è i fili di u tachimetru. Prima di mette in funzione, hè cunsigliatu di verificà i fili per eventuali danni è di assicurà a sicurezza elettrica.

7.Dispositivi di Sicurezza
Per i reattori cù dispositivi à discu di scoppiu, evitate di smuntalli o di pruvà li casualmente. S'ellu si verifica un scoppiu, u discu deve esse rimpiazzatu. Hè cruciale di rimpiazzà qualsiasi discu di scoppiu chì ùn si hè micca rottu à a pressione di scoppiu nominale per assicurà un funziunamentu sicuru.

8.Prevenzione di e differenze di temperatura eccessive
Durante u funziunamentu di u reattore, si deve evità u raffreddamentu o u riscaldamentu rapidu per impedisce crepe in u corpu di u reattore per via di differenze di temperatura eccessive, chì puderanu influenzà a sicurezza. Inoltre, a giacca d'acqua trà l'agitatore magneticu è u coperchio di u reattore deve fà circulà l'acqua per impedisce a smagnetizazione di l'acciaiu magneticu, chì puderebbe influenzà u funziunamentu.

9.Usendu Reattori Appena Installati
I reattori à alta pressione appena installati (o i reattori chì sò stati riparati) devenu esse sottumessi à una prova di tenuta à l'aria prima di pudè esse messi in usu nurmale. U mezu cunsigliatu per a prova di tenuta à l'aria hè l'azotu o altri gas inerti. I gas infiammabili o esplosivi ùn devenu micca esse aduprati. A pressione di prova deve esse 1-1,05 volte a pressione di travagliu, è a pressione deve esse aumentata gradualmente. Si cunsiglia un incrementu di pressione di 0,25 volte a pressione di travagliu, cù ogni incrementu mantinutu per 5 minuti. A prova deve cuntinuà per 30 minuti à a pressione di prova finale. Se si trova una perdita, a pressione deve esse alleviata prima di fà qualsiasi operazione di manutenzione. Per sicurezza, evitate di funziunà sottu pressione.

Sè vo site interessatu à u nostruHighPrisicuràRettoreo avete qualchì quistione, per piacè sentitevi liberi diCuntatta ci.


Data di publicazione: 10 di ghjennaghju di u 2025