1. Ambiente d'installazione
UHastelloyALloy High Pressione Rettoredeve esse stallatu in una sala operatoria à alta pressione chì risponde à i requisiti antideflagranti. Quandu si utilizanu parechji reattori Hastelloy, devenu esse piazzati separatamente, cù ogni dui reattori isolati da un muru antideflagranti di sicurezza. Per qualsiasi passaghju chì porta à l'esternu, assicuratevi chì l'attrezzatura sia ben ventilata in presenza di mezzi esplosivi.
2. Cunsiderazioni di riscaldamentu
Sè si usa u riscaldamentu elettricu à oliu termicu, assicuratevi di cumprà u tipu adattatu d'oliu termicu secondu a temperatura di funziunamentu.
3. Sigillatura di u Reattore
U corpu di u reattore è u coperchio devenu fà cuntattu lineare direttu cù a guarnizione o cù e superfici di sigillatura coniche è arcuate. Stringhjendu u dadu principale li pressa inseme per ottene una sigillatura efficace. Quandu si stringhje, u dadu deve esse giratu simmetricamente è gradualmente in parechje tappe per assicurà una pressione uniforme è per impedisce à u coperchio di basculà, assicurendu cusì una sigillatura adatta.
4. Installazione di Valvula è Manometru
Installate e valvole, i manometri è e valvole di sicurezza stringendu i dadi currispondenti per ottene una tenuta. E superfici di tenuta arcuate à e duie estremità di a cunnessione ùn devenu micca girà l'una in relazione à l'altra. Durante u montaggio, tutti i giunti filettati devenu esse lubrificati - sia cù un lubrificante adattatu sia cù una mistura di grafite è oliu - per impedisce u grippaggio.
5. Prucessu di raffreddamentu
Per u raffreddamentu, l'acqua pò esse fatta circulà per mezu di serpentine di raffreddamentu interne. U raffreddamentu rapidu hè pruibitu per evità un stress termicu eccessivu chì pò crepà e serpentine di raffreddamentu è u corpu di u reattore. Durante u funziunamentu, se a temperatura di u reattore supera i 100 °C, l'acqua di raffreddamentu deve esse fatta circulà per mezu di a giacca d'acqua trà l'agitatore magneticu è u coperchio di u reattore per assicurà chì a temperatura di l'acqua resti sottu à 35 °C, ciò chì aiuta à prevene a smagnetizazione di u magnetu.
6. Procedure post-reazione
Dopu chì a reazione hè cumpleta, prima lasciate chì u reattore si raffreddi, poi liberate u gasu internu attraversu a pipeline per riduce a pressione à a pressione atmosferica. Ùn smuntate micca u reattore mentre hè sempre pressurizatu. Allentate simmetricamente i bulloni è i dadi principali, rimuoveteli, poi aprite è alzate cù cura u coperchio, piazzendulu nantu à un supportu.
Mantenimentu è pulizia
Dopu ogni operazione, pulite u reattore cù un fluidu di pulizia adattatu per impedisce a corrosione di i materiali principali. Eliminate ogni residuu da u corpu di u reattore è da e superfici di sigillatura. Mantene sempre pulita l'attrezzatura.
Per più dettagli nantu à i microreattori à scala di laburatoriu èHigh PrisicuràRreactors, sentitevi liberi diCcuntattateci.
Data di publicazione: 03 d'aprile di u 2025
