banner_di_pagina

Nutizie

À chì serve u biancospino seccu?

Cum'è una merenda tradiziunale cinese, i biancospini canditi sò amati per u so gustu agrodolce. Tradizionalmente fatti cù biancospini freschi, chì ùn sò micca faciuli da almacenà è sò limitati stagionalmente, i metudi di trasfurmazione cunvinziunali spessu portanu à a perdita di nutrienti. L'avventu di i biancospini liofilizzati hà apertu nuove strade per a trasfurmazione è l'utilizazione di i biancospini, chì ci permettenu di gode di sta delicatezza è di i so benefici per a salute tuttu l'annu.

U prucessu di fà i biancospini liofilizzati hè simile à quellu di l'altri frutti liofilizzati, ma richiede adattamenti basati nantu à e caratteristiche di i biancospini. Per esempiu, i frutti cum'è e mele è e pere chì si ossidanu è si scoloriscenu facilmente anu bisognu di un trattamentu di prutezzione di u culore, mentre chì i frutti cum'è e fragole è i mirtilli richiedenu a rimuzione di i so steli. I biancospini anu bisognu di avè i so core rimossi cù un torchiatore o manualmente prima di a liofilizazione. Inoltre, u spessore di e fette di frutta influenza l'efficienza di a liofilizazione è a struttura di u pruduttu finale. Dunque, a dimensione, u cuntenutu d'acqua è a struttura di i diversi frutti risultanu in tempi di liofilizazione variabili.

biancospino liofilizatu

Preparazione di Biancospini Liofilizzati: 

1.Preelaborazione:Sceglite biancospini freschi, maturi è senza malatie. Pulite a terra superficiale è l'impurità cù l'acqua, cacciate i nuclei è tagliateli o teneteli interi. 

2. Cunghjilamentu rapidu:Pone e fette di biancospino pretrattate in u congelatore di u liofilizzatore è congelatele rapidamente à una bassa temperatura da -30 °C à -40 °C per furmà cristalli di ghiaccio fini in i biancospini. 

3. Asciugatura à u vuotu:Trasferite e fette di biancospino surgelate rapidamente in a camera di asciugatura di u liofilizzatore. Sottu u vacuum, u calore hè applicatu per sublimà i cristalli di ghiaccio direttamente in vapore acqueo, chì hè poi espulsu, risultendu in fette di biancospino secche liofilizzate. 

4. Imballaggio:Sigillate e fette di biancospino liofilizzate in l'imballu per impedisce l'umidità è l'ossidazione, allungendu a so durata di conservazione. 

Vantaghji di i biancospini liofilizzati: 

1. Rompere i limiti stagiunali:I biancospini liofilizzati anu un bassu cuntenutu d'umidità è sò menu propensi à deteriorassi. Quandu sò sigillati, ponu esse furniti tuttu l'annu, senza esse affettati da i cambiamenti stagiunali, pur mantenendu nutrienti cum'è a vitamina C è i flavonoidi, è chjudendu u culore naturale è u gustu agrodolce di i biancospini. 

2. Testura croccante, sapore unicu:A perdita d'umidità in i biancospini liofilizzati crea una struttura sciolta è porosa, chì dà una struttura croccante. A causa di a superficia secca di i biancospini liofilizzati, a preparazione di i biancospini canditi richiede l'aghjustamentu di a cuncentrazione è di a temperatura di u sciroppu o una ligera reidratazione di i biancospini liofilizzati, ciò chì porta à una struttura più croccante paragunata à i biancospini canditi tradiziunali.

3. Diverse applicazioni:I biancospini liofilizzati ponu esse manghjati direttamente, cumminati cù altri frutti è fiori per fà tè di frutta liofilizzata, macinati in polvere per a cottura, spremuti è filtrati per fà bevande solide, o ancu avè i so ingredienti attivi estratti per pruduce prudutti sanitari cum'è capsule è tablette. Cusì, l'applicazione di a tecnulugia di liofilizazione offre più pussibilità per a trasfurmazione diversificata di i biancospini.

Sè vo site interessatu à u nostruMacchina di liofilizazioneo avete qualchì quistione, per piacè sentitevi liberi di Cuntatta ciCum'è fabricatore prufessiunale di macchine per l'asciugatura à congelamentu, offremu una varietà di specifiche, cumpresi mudelli per a casa, di laburatoriu, pilotu è di pruduzzione. Sia chì avete bisognu di apparecchiature per usu domesticu o di apparecchiature industriali à grande scala, pudemu furniscevi prudutti è servizii di a più alta qualità.


Data di publicazione: 26 di ferraghju 2025