banner_di_pagina

Nutizie

L'applicazione di a macchina di distillazione à percorsu cortu di film asciugatu

I. Introduzione
A tecnulugia di separazione hè una di e trè principali tecnulugie di pruduzzione chimica. U prucessu di separazione hà un grande impattu nantu à a qualità di u produttu, l'efficienza, u cunsumu è i benefici. A Macchina di Distillazione à Corta Via Agitata Meccanicamente TFE hè un dispositivu utilizatu per realizà a separazione per via di a volatilità di i materiali. Stu dispositivu hà un altu coefficientu di trasferimentu di calore, una bassa temperatura di evaporazione, un cortu tempu di residenza di u materiale, una alta efficienza termica è una alta intensità di evaporazione. Hè largamente utilizatu in l'industrie di a petrolchimica, di a chimica fina, di a chimica agricula, di l'alimentariu, di a medicina è di l'ingegneria biochimica, per realizà i prucessi di evaporazione, cuncentrazione, rimozione di solventi, purificazione, stripping à vapore, degassazione, deodorizazione, ecc.

A Distillazione à Percorsu Cortu hè un evaporatore novu è efficiente chì pò realizà l'evaporazione di film cadente in cundizioni di vacuum, in u quale u film hè fattu à forza da l'applicatore di film rotante è hà una alta velocità di flussu, alta efficienza di trasferimentu di calore è un tempu di residenza cortu (circa 5-15 secondi). Pussede ancu un altu coefficientu di trasferimentu di calore, alta forza di evaporazione, tempu di flussu cortu è grande flessibilità operativa, chì hè particularmente adattatu per a cuncentrazione per evaporazione, degassazione, rimozione di solventi, distillazione è purificazione di materiali sensibili à u calore, materiali à alta viscosità è materiali facili chì cuntenenu cristalli è particelle. Si compone di unu o più cilindri cù giacche per u riscaldamentu è un applicatore di film chì gira in u cilindru. L'applicatore di film raschia continuamente i materiali di alimentazione in un film liquidu uniforme nantu à a superficia di riscaldamentu è li spinge versu u bassu, durante u quale i cumpunenti cù bassi punti di ebullizione evaporanu è i so residui sò scaricati da u fondu di l'evaporatore.

II. Caratteristiche di prestazione
• Bassa perdita di pressione di u vacuum:
Quandu u gasu vaporizatu di i materiali si trasferisce da a superficia di riscaldamentu à u condensatore esternu, esiste una certa pressione differenziale. In un evaporatore tipicu, una tale caduta di pressione (Δp) hè di solitu relativamente alta, qualchì volta à un gradu inaccettabile. In cuntrastu, a Macchina di Distillazione à Corta Via hà un spaziu di gasu più grande, a pressione di u quale hè guasi uguale à quella in u condensatore; dunque, ci hè una piccula caduta di pressione è u gradu di vacuum pò esse ≤1Pa.
• Temperatura di funziunamentu bassa:
A causa di a pruprietà sopra citata, u prucessu d'evaporazione pò esse realizatu à un altu gradu di vacuum. Siccomu u gradu di vacuum aumenta, u puntu d'ebullizione currispundente di i materiali diminuisce rapidamente. Dunque, l'operazione pò esse realizata à una temperatura più bassa è a decomposizione termica di u pruduttu hè cusì ridutta.
• Tempu di riscaldamentu cortu:
A causa di a struttura unica di a Macchina di Distillazione à Corta Via è di l'azione di pompaggio di l'applicatore di film, u tempu di residenza di i materiali in l'evaporatore hè cortu; in più, a rapida turbulenza di u film in l'evaporatore di riscaldamentu rende u pruduttu incapace di stà nantu à a superficia di l'evaporatore. Dunque, hè particularmente adatta per l'evaporazione di materiali sensibili à u calore.

• Alta intensità d'evaporazione:
A riduzione di u puntu d'ebullizione di i materiali aumenta a differenza di temperatura di i mezi riscaldati; a funzione di l'applicatore di film diminuisce u spessore di u film liquidu in un statu turbulente è riduce a resistenza termica. Intantu, u prucessu sopprime l'agglomerazione è l'incrostazioni di i materiali nantu à a superficia di riscaldamentu è hè accumpagnatu da un bon scambiu di calore, aumentendu cusì u coefficientu generale di trasferimentu di calore di l'evaporatore.

• Grande flessibilità operativa:
Per via di e so proprietà uniche, l'evaporatore à film raschiatore hè adattatu per u trattamentu di materiali sensibili à u calore chì necessitanu una evaporazione liscia è stabile è materiali ad alta viscosità chì a so viscosità aumenta dramaticamente cù l'aumentu di a concentrazione, postu chì u so prucessu di evaporazione hè lisciu è stabile.

Hè ancu adattatu per l'evaporazione è a distillazione di materiali chì cuntenenu particelle o in casi di cristallizazione, polimerizazione è incrostazioni.

III. Campi d'applicazione
L'evaporatore à film raschiatore hè statu largamente utilizatu in prughjetti di scambiu di calore. Aiuta u scambiu di calore di materiali sensibili à u calore (in particulare per cortu tempu), è pò distillà prudutti cumplessi cù e so diverse funzioni.
L'evaporatore à film raschiatore hè statu utilizatu per a cuncentrazione per evaporazione, eliminazione di solventi, stripping à vapore, reazione, degassificazione, deodorizzazione (deaerazione), ecc. in i seguenti settori, è hà ottenutu boni risultati:

Medicina tradiziunale cinese è medicina occidentale: antibiotici, liquore di zuccaru, thunder godvine, astragalus è altre erbe, metilimidazolu, amina di nitrile unica è altri intermedi;

Alimenti industriali leggeri: suchju, salsa, pigmenti, essenze, fragranze, zimina, acidu latticu, xilosu, zuccheru d'amidu, sorbatu di potassiu, ecc.

Olii è prudutti chimichi di ogni ghjornu: lecitina, VE, oliu di fegatu di merluzzu, acidu oleicu, glicerolu, acidi grassi, oliu lubrificante di scarto, poliglicosidi alchilici, sulfati di etere alcolicu, ecc.

Resine sintetiche: resine poliammidiche, resine epossidiche, paraformaldeide, PPS (esteri di sebacato di polipropilene), PBT, esteri allilici di l'acidu formicu, ecc.

Fibre sintetiche: PTA, DMT, fibra di carboniu, politetraidrofuranu, polioli di polietere, ecc.

Petrochimica: TDI, MDI, trimetil idrochinone, trimetilolpropano, idrossidu di sodiu, ecc.

Pesticidi biologichi: acetochlor, metolachlor, clorpirifos, furanfenol, clomazone, insetticidi, erbicidi, acaricidi, ecc.

Acque usate: Acque usate à sali inorganici.


Data di publicazione: 17 di nuvembre di u 2022