page_banner

News

L'applicazione di a macchina di distillazione di a strada corta di film Wiped

I. Introduzione
A tecnulugia di separazione hè una di e trè tecnulugia di produzzione chimica maiò.U prucessu di separazione hà un grande impattu nantu à a qualità di u produttu, l'efficienza, u cunsumu è u benefiziu.A Distillation Machine à Cortu Path Agitazione Meccanica TFE hè un dispositivu utilizatu per fà a separazione per via di a volatilità di i materiali.Stu dispusitivu hà un altu coefficient di trasferimentu di calore, bassa temperatura di evaporazione, tempu di residenza di materiale brevi, alta efficienza termica è alta intensità di evaporazione.Hè largamente utilizatu in l'industria petrochimica, chimica fina, chimica agricula, alimentazione, medicina è ingegneria biochimica, per fà i prucessi di evaporazione, cuncentrazione, rimozione di solventi, purificazione, steam stripping, degassing, deodorization, etc.

U Short Path Distillation hè un evaporatore novu è efficiente chì pò realizà l'evaporazione di film in caduta in condizioni di vacuum, in quale a film hè forzata da l'applicatore di film rotante è hà una alta velocità di flussu, alta efficienza di trasferimentu di calore è tempu di residenza breve (circa). 5-15 seconde).Possiede ancu un altu coefficient di trasferimentu di calore, alta forza di evaporazione, tempu di flussu cortu è grande flessibilità operativa, chì hè sopratuttu adattatu per a cuncentrazione per evaporazione, degassing, rimozione di solventi, distillazione è purificazione di materiali sensibili à u calore, materiali d'alta viscosità è facili. cristalli è materiali chì cuntenenu particelle.Hè custituitu da unu o più cilindri cù giacche per riscaldamentu è un applicatore di film chì rota in u cilindru.L'applicatore di film scrape continuamente i materiali di l'alimentu in una film liquidu uniforme nantu à a superficia di riscaldamentu è li spinge in fondu, durante quale i cumpunenti cù punti di ebollizione bassu evaporanu è i so residui sò scaricati da u fondu di l'evaporatore.

II.Caratteristiche di u rendiment
• Low caduta di pressione di vacuum:
Quandu u gasu vaporizatu di i materiali si trasferisce da a superficia di riscaldamentu à u condensatore esternu, ci hè una certa pressione differenziale.In un evaporatore tipicu, una tale caduta di pressione (Δp) hè generalmente relativamente alta, à volte à un gradu inaccettabile.In cuntrastu, u Short Path Distillation Machine hà un spaziu di gasu più grande, a pressione di quale hè quasi uguali à quella in u condensatore;dunque, ci hè una piccula caduta di pressione è u gradu di vacuum pò esse ≤1Pa.
• Temperature di funziunamentu bassu:
A causa di a pruprietà sopra, u prucessu di evaporazione pò esse realizatu à un altu gradu di vacuum.Siccomu u gradu di vacuum aumenta, u puntu di ebollizione currispondente di i materiali diminuisce rapidamente.Per quessa, l'operazione pò esse realizatu à una temperatura più bassa è a descomposizione termale di u pruduttu hè cusì ridutta.
• Cortu tempu di riscaldamentu:
A causa di a struttura unica di a Distillation Machine di Short Path è l'azzione di pumping di l'applicatore di film, u tempu di residenza di i materiali in l'evaporatore hè cortu;in più, a turbulenza rapida di a film in l'evaporatore di riscaldamentu rende u pruduttu incapaci di stà nantu à a superficia di l'evaporatore.Per quessa, hè particularmente adattatu per l'evaporazione di materiali sensibili à u calore.

• Alta intensità di evaporazione:
A riduzzione di u puntu di ebollizione di i materiali aumenta a diffarenza di temperatura di i media cale;a funzione di l'applicatore di film diminuisce u grossu di u film liquidu in un statu turbulente è reduce a resistenza termale.Intantu, u prucessu suppresses a caking è fouling di i materiali nantu à a superficia di riscaldamentu è hè accumpagnatu da un bonu scambiu di calore, cusì aumentendu u coefficient di trasferimentu di calore generale di l'evaporatore.

• Grande flessibilità operativa:
Per via di e so proprietà uniche, l'evaporatore di film raschi hè adattatu per trattà i materiali sensibili à u calore chì necessitanu una evaporazione liscia è stabile è materiali d'alta viscosità chì a viscosità aumenta drasticamente cù l'aumentu di a cuncentrazione, postu chì u so prucessu di evaporazione hè liscia è stabile.

Hè ancu adattatu per l'evaporazione è a distillazione di materiali chì cuntenenu particelle o in casi di cristallizazione, polimerizazione è fouling.

III.Aree d'applicazione
L'evaporatore di film scraper hè statu largamente utilizatu in i prughjetti di scambiu di calore.Aiuta u scambiu di calore di materiali sensibili à u calore (cortu tempu) in particulare, è pò distillà i prudutti cumplessi cù e so diverse funzioni.
L'evaporatore di film scraper hè stata utilizata per a cuncentrazione per evaporazione, rimozione di solventi, steam-stripping, reazione, degassing, deodorization (de-aeration), etc. in i seguenti spazii, è hà ottenutu boni risultati:

A medicina tradiziunale chinesa è a medicina occidentale: antibiotici, licoru di zuccaru, thunder godvine, astragalus è altre erbe, methylimidazole, unicu nitrile amine è altri intermediate;

Alimenti industriali ligeri: sucu, salsa, pigmenti, essenze, fragrances, zymin, acid latticu, xilose, zuccaru di amido, sorbate di potassiu, etc.

Olii è sustanzi chimichi di ogni ghjornu: lecitina, VE, oliu di fegato di baccalà, àcitu oleicu, glicerol, acidi grassi, oliu lubrificante, poliglicosidi alchilici, sulfati di etere d'alcool, etc.

Resine sintetiche: resine poliammide, resine epossidiche, paraformaldeide, PPS (esteri sebacati di polipropilene), PBT, esteri allilici dell'acido formico, ecc.

Fibre sintetiche: PTA, DMT, fibra di carbonu, polytetrahydrofuran, polyether polyols, etc.

Petrochimica: TDI, MDI, trimethyl hydroquinone, trimethylolpropane, sodium hydroxide, etc.

Pesticidi biologichi: acetochlor, metolachlor, chlorpyrifos, furan phenol, clomazone, insetticidi, erbicidi, miticidi, etc.

Acque residuali: Acque salate inorganiche.


Tempu di Postu: Nov-17-2022