page_banner

News

Zimbabwe Linea di Pruduzzione Erbale cù 150KG / HOUR Capacità di Processu di Biomassa Secca

Aostu, 2021, i dui ingegneri sò stati invitati in Zimbabwe per installà è mette in cumissioni una Linea di Produzione di Erbe cù una Capacità di Processu di Biomassa Secca di 150KG/HOUR.

A linea di pruduzzioni Herbal hà i seguenti vantaghji,

A) Meno cunsumu d'energia è alta efficienza.

In u primu prucessu di estrazione, assai persone sceglienu a temperatura super bassa per diminuisce l'impurità (cum'è -60 ~ -80 gradi. C).

Mentre pudemu estrarre à -10 gradi.C o ancu in a temperatura di l'ambienti.Cusì, pudemu estrarre più rapidamente cù stu livellu di temperatura.(À u listessu tempu, più impurità esceranu, però, pudemu risolve in u nostru prossimu prucessu di purificazione)

B) Purificà u prucessu prima di distillazione.

Se sapete u prublema di distillazione in a linea di produzzione tradiziunale.Coke and Jam in a macchina di distillazione hè u fenomenu universale, mentri u nostru prucessu di purificazione pò risolve stu prublema perfettamente.

C) Meno Spaziu è Meno Costu di u travagliu.

In u primu prucessu di estrazione, u modu tradiziunale sceglie i reattori di soaking.Cù questi reattori di soaking, cunnessioni di pipeline cumplessi è impronta aumentata hè un grande prublema per l'utilizatori.In più di quessa, a biomassa ùn pò micca esse secca cumplettamente in i reattori di soaking.

Mentre usemu 2 centrifughe in l'estrazione alternata parallela (hè chjamata Estrazione Contracorrente).Cù sta manera, pudemu fà spinning seccu a biomassa dopu l'estrazione, à u stessu tempu, perchè, ogni batch di biomassa serà in 2 passassi prucessu di soaking, l'oliu crudu pò esse estratti à 99%.

图片17
1 (2)
1 (3)
图片20
1 (1)
1 (4)

D) A nova tecnulugia per a distruzzione di erbe applicata in a nostra linea.

U modu tradiziunale sceglie u HPLC per sguassà l'erbe.

Mentre avemu aduprà u reattore d'alta pressione per distrughje l'erbe, ancu s'è in a reazzione chimica, 3-5% erbe si decompone à u stessu tempu.In ogni casu, paragunate cù l'altu costu di HPLC (parechji centinaie di mila o ancu milioni di dollari) è l'efficienza di produzzione più bassa.U modu Herbal Destroy hè u megliu à u mumentu.

E) Tutti i solventi durante l'estrazione è a cristallizazione ponu esse riciclati è rigenerati per salvà u vostru costu.

A linea vene cù l'etanol Recycle and Regenerate Line.


Tempu di Postu: 18-Nov-2022